Det får I
✅ Gratis hjælp på chatten
✅ Gratis økonomitjek
✅ Hjælp til procesoptimering
✅ Fri rådgivning for faste kunder
Rådgivning
Accounterpart hjælper virksomheder med at arbejde mere vækstorienteret.
I samarbejde med vores kunder etablerer vi enkle og smidige arbejdsgange, reducerer omkostninger, skaber struktur og styrer risici og regler, for at virksomheden i højere grad kan udnytte de markedsmæssige muligheder.
Vi hjælper kort sagt med at procesoptimerer både selskaber og enkeltmandsvirksomheder. Specielt i detailbranchen er det vigtigt at have en struktureret tilgang til al økonomi og administration, da bilagene er mange og tempoet højt.
Vi ser tit at det er en belastning for detailbutikker, når der skal gøres status eller foretages regnskab.
En optimeret kortlægning af virksomhedens administration er alfa og omega for det fremtidige overblik. Jo bedre overblik des mere fokus kan I som detailbutik have på salg, markedsføring og indkøb.
Få tillidsvækkende rådgivning ved Accounterpart
Overalt i dansk erhvervsliv revurderer virksomheder deres vækst muligheder i en stadigt hårdere konkurrencemæssig sammenhæng. Find frem til de uudnyttede ressourcer, og find ud af hvordan begrænsede midler kan fordeles anderledes for at optimere vækst potentiale og resultater.
Det er vores mål at støtte virksomheder i at planlægge og gennemføre forbedringer, der skaber rammer for vækst, herunder støtte til iværksættere i forbindelse med opstart af virksomhed.
Få et gratis tjek af jeres processer. Vi kalder det et “økonomitjek”. I kan kontakte os og få en grundig gennemgang af jeres processer helt uden beregning. Vi evaluerer jeres virksomhed og I betaler først for vores arbejde såfremt I bestiller en eller flere af vores ydelser.
Kontakt os eventuelt online her på chatten, eller ring til os på 48 79 80 31.
“Super sparring – Vi har indgået et langvarigt forhold til Accounterpart. Egentlig skulle vi blot have noget professionel hjælp til hvordan vi fik struktureret vores bogholderi, men vores sparring med Accounterpart har nu eksisteret siden 2010. Vi føler os godt behandlet og vi føler at lars Pedersen og Accounterpart konstant ønsker at forbedre vores interne processer så vi i sidste ende for mere for pengene. Jeg kan til en hver tid anbefale enhver virksomhed at rådføre sig med Accounterpart.”
– Chresten Kjeld Larsen
“Tusinde tak for hjælpen Lars – var det ikke for Lars og Accounterpart, så ville det være en hovedpine for mig at åbne butikken hver morgen. Jeg har ikke siden jeg stødte på Accounterpart i 2013, betalt en eneste rykker eller mistet overblikket over likviditeten. Jeg har outsourcet al økonomi til Accounterpart og det kører på skinner.”
– Søs Malika Mogensen