Ønsker I et tilbud? Ring 48 79 80 31 – eller udfyld nedenfor.

    Navn

    Telefon

    E-mail

    Det får I

    ✅ Faktureringsservice

    ✅ Rykkerproces

    ✅ Inkassoservice

    ✅ Betalingsoversigt

    Debitorstyring

    Vil du være sikker på hvad I som virksomhed har til gode hos jeres kunder? God debitorstyring sikrer jeres likviditet og betalingsstrømme!

    Mange virksomheder og ikke mindst mindre selvstændige erhvervsdrivende har et usammenhængende betalingsflow. God debitorstyring er idag en nødvendighed for alle virksomheder. Der er ingen grund til at I som sælger, skal påtage jer at agere “låneindstands” for jeres kunder.

    Det koster unødige ressourcer og ikke mindst penge at sikre sine betalinger, hvis ikke man har en klar struktur og arbejdsgang.

    Vi kan hjælpe jer. Vi klarer al fakturering og vi følger inddrivelsen til dørs gennem en klar og sikker rykkerprocedure. Såfremt en sag ender med inkassovarsel og senere stævning, så har vi et godt samarbejde med en inkassopartner. Vi kan klare al dialog med inkassopartneren.

    Debitorstyring ved Accounterpart

    En god og struktureret debitorstyring er noget de fleste virksomheder og især mindre selvstændige erhvervsdrivende, er dybt afhængige af. Har man ikke styr på sine debitorer, kan det koste tid og ikke mindst penge, at sikre sine betalinger.

    Ved Accounterpart kan I som kunde selv vælge om I ønsker fuld debitorstyring eller dele af denne. Vi kan dermed sammensætte et tilbud der passer jer.
    Vi deler vores debitorstyring op i primært 4 områder.

    Faktureringsservice

    I kan outsource al fakturering til os. Vi fastlægger sammen en fast proces for informationsdeling og fakturering, og så sørger vi for at fakturere på vegne af jer, til jeres kunder.

    Rykkerproces

    Ved at outsource jeres rykkerprocedure til os, sikrer I jer et solidt grundlag for god debitorstyring. Vi udsender rykkere på vegne af jer, hver 10 dag og pålægger rykkergebyr i overensstemmelse med danske regler. Der er mulighed for at få en fjerde rykker i form af betalingspåmindelse uden gebyr. Skal en sag til inkasso er det vigtigt at I kan påvise korrekt rykkerproces.

    Inkassoservice

    Vi udsender på vegne af jer, et inkassovarsel efter endt rykkerforløb. Vores inkassopartner overtager sagen her fra og vi kan varetage al dialog mellem jer og vores inkassopartner. Vores inkassopartner kan tage sagen i retten såfremt det er nødvendigt.

    Betalingsoversigt

    Vi sørger for hele tiden at holde styr på betalinger, og sørger for at orientere jer. Vi kan få adgang til jeres webbank hvilket gør hele processen mere optimal. Gennem en god betalingsoversigt får I indblik i hele debitorstyringen.

    “Sublim rådgivning er ganske enkelt en standardvare ved ACCP. Jeg har drevet egen virksomhed i 21 år, og ikke mindst finanskrisen har givet min virksomhed et behov for god debitorstyring. Det har ACCP virkelig optimeret for os, og vi har altid styr på likviditeten.”

    – Kim Hemmingsen

    “Tak for godt samarbejde – Aldrig har jeg før været glad for at skifte revisor. Debitorstyring gennem Accounterpart har været en god investering. Endelig kan jeg og min virksomhed holde fokus på at drive virksomhed. Accounterpart sikrer vores betalinger.”

    – Helle Pedersen

    “Sikke en frihed vi har fået! Vi har altid døjet med et usammenhængende debitorflow og det har hverken været godt for os selv eller vores kunder. Al for mange penge har vi mistet på grund af dårlige betalere. Nu kører det gnidningsfrit og smertefrit. – Tusinde tak Lars!”

    – Ole Jensen

    “Sikker og billig assistance – Efter 15 års drift har vi endelig opnået god debitorstyring. Vi skal ikke fokusere eller tænke på betalinger til hverdag. Vi ved at ACCP sikrer alle betalinger indenfor 30 dage. Vores kunder er gode betalere, men uanset betalingsvillighed, så har vi nu øget vores betalinger til tiden, med 30 %.”

    – Niels Christian Gudjonsson